Home, sweet home..

Back in tha hood så att säga. Blir till att sova hos mor en natt eller två, beror väl på vad som orkas med. Heuheu. Jag börjar redan tröttna, men vad sjutton.. det kan ju helt enkelt bero på att jag bara sitter här och ugglar för mig själv. Men när jag orkar resa på röven blire filmkväll med lillebror, det ser jag fram emot, wihooo!
Och på lördag blire bärs, det längtar jag absolut meeeeest efter! Även om peppen inte riktigt finns där idag, men vad fan, det är ju ändå bara torsdag. När man öppnar första ölen på lördag kommer livet bli underbart igen.

Well, dags för film nu!

Puss!

(Och btw så vet jag inte vad jag ska göra längre.. gnäll gnäll gnäll. Varför kan du aldrig säga något snällt istället?)

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0