UTMANING!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? jag har ingen bok i närheten juu!
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en ful jävla blomma xD
3. Vad såg du senast på TV? nya avsnitten av 2½ män <3
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 21:45 (HAHA, bra tidsuppfattning jag har med tanke på att klockan tamefan är 22:08)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? my name is earl på tvn -.-
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? gick hem från storasyster :)
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? kollade runt lite grannaaaa
9. Drömde du något inatt? gjorde jag säkert
10. När skrattade du senast? haha, åt 2½ män, jake äger!!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? HAHA, massa jävla tavlor och skit.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? mig själv i spegeln, hehuhehu!
13. Vad tycker du om den här utmaningen? fett tråkig men jag måsteee!
14. Vilken var den senaste filmen du såg? beckfilmen igår
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? en lägenhet först och främst, sen fixa körkort och kirra bil!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: jag har aldrig åkt ambulans? xD haha
17. Tycker du om att dansa? på fyllan, yes!
18. George Bush? är en jäääävla tönt!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? det behåller jag nog för mig själv ^____^
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? jatack! JAG VILL FLYTTA TILL L.A!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? "vad faaaaan gör DU här?!" xD
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Storasyster, lillasyster, maria & mikaela

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0