THE SIMS 2

Mitt nya beroende (bortsett från cigaretter, kaffe & WoW) måste ju absolut vara The Sims 2! Jisses, jag & lillasyster kan sitta och turas om att spela dagarna i ända. Ganska läskigt om man tänker efter, man fastnar verkligen helt och hållet, man pysslar med gubbarna och husen osv osv osv. Helt underbart kul, men ja, jag vet inte.. Jag spelar ju nästan aldrig på någon av mina familjer, jag gör bara nya hela tiden och bygger nya hus, haha.
Men men, det är ju visserligen DET som är det roliga med hela spelet. Själva relationerna gubbarna emellan bryr jag mig sällan om, pfft!
Jaja, om man skulle sova snart kanske så man orkar med morgondagen.

Puss!

TYCK TILL
Postat av: Emma

jag älskar också the sims :D

2009-03-21 @ 01:11:50

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0