Should I stay or should I go?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag vet fan inte alls vad jag skall göra. Ska jag strunta i hela situationen och försöka gå vidare, eller ska jag stanna kvar och se vad som händer? Jag hatar, hatar, hataaaaaaaaaar det här! När man inte alls vet vad man har att vänta, om det ens är värt att kämpa eller om man kanske bara borde ge upp.
Jag fick ju höra ett och annat idag, kanske inte direkt önskat.. men jag tror nog att det behövdes. När jag läste smset insåg jag verkligen hur larviga vi måste framstå när folk utifrån lyssnar på oss. Men jag vet inte, jag är inte riktigt redo att släppa taget, jag menar.. TÄNK OM! Det finns alltid ett "tänk om..".
Men ge mig en, två eller tre anledningar att stanna, du vet att du har mig när du vill..

Nattsnack, yes siiiiiiir! NU ska jag spela bli Ether Saga Online.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0