Nytt, igen!

Jahapp, jag som har så sjukt snabbt att tröttna på saker och ting har redan tröttnat på min design på bloggen. Nog för att jag för tillfället har tröttnat helt på bloggen också. Känns på något sätt inte alls lika kul längre, men men, sånt som händer. Allting i mitt liv går alltid i perioder så vad sjutton, varför inte detta?
Och jag har sån god lust att döda den som kom på att man måste lida av mensvärk, det är fan inte kul för fem öre. Och ont som faa-aan gör det ju också! Förstår inte alls meningen med att ha sådär ont och vara i princip sängliggande i en vecka, nejnej. Bort med skiten så blir alla lyckliga och glada.
Och helgen var toppenbra måste jag erkänna, även om saker och ting spårade ur lite i fredags, haha, men det var fett kul såhär i efterhand måste jag erkänna. Annars umgicks jag bara med Nikilove vilket i sin tur var heeeelt jävla wonderful! Jag känner mig så sjukt trygg när jag är med honom, som om ingen i hela världen kan göra mig illa. Jag älskar att vara med honom, aldrig en tråkig stund!

Jaja, röka nu och göra något annat. Heuheu.

Puss!

Och jag VET nu vad allting handlar om, och det gör mig sjukt rädd. Samtidigt som jag är så sjukt lycklig. Jag har som jag sagt till dig flera gånger, aldrig kännt såhär för någon förut. Jag vill aldrig känna såhär för någon annan än dig. Du gör mig knäsvag och jag får bamsefjärilar i magen så fort jag ser ditt namn. DU är den finaste som finns.


TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0