Liar, liar!

Jag fattar inte greeeejeeeeeeeeeeeeeeen!!!! Ofta det är något att bli sådär jävl sur för? Det är liksom inte hela världen, det går ju över fort som fan, ååh! Jag blir så sjukt jävla irriterad på att jag får ta all jävla skit hela tiden, fastän jag inte ens gör något. Jag är trött på att folk klagar och gnäller hela jävla tideen!
Och nu kanske våren ÄNTLIGEN börjar kika fram på riktigt, snön smälter bort fort som fan, fåglarna kvittrar sådär irriterande hela tiden och man behöver inte halka var tredje sekund. Jag älskart! Men våren är ändå jobbig, alla dessa jävla "vårkänslor" som ligger i luften. Alla som ska vara sådär snuskigt nykära och söta hela tiden, blä! (Okej, jag är fett svartis på det men ändå).

Och idag blire åka iväg och försöka fixa lägenhet, I L O O O O O V E IT! Så det är bara hålla tummarna för att det går vägen nu, annars flyttar jag fan ut i en liten koja i skogen eller något.

Puss!


Och tack för att du visade vad du verkligen tycker om mig idag. Nu är det dags att släppa taget. Jag menar, jag slänger ju bara ur mig falska ursäkter hela tiden. Tack tack :)

TYCK TILL
Postat av: Emma

vart ska du kolla på lägenhet? :)

2009-03-04 @ 15:43:38

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0