L I F E . S U C K S!

Livet suger, vad mer finns att säga just nu? Min "kära" mor gick över gränsen igår och slängde i princip ut mig, allt för ett par jävla byxors skull! M O G E T!! Tur att man har Niki och Pia i sitt liv åtminstone så man har någonstans att ta vägen när hela världen rycks undan. Men men, livet går la vidare och jag mår toppen när jag är här, bästa stället på jorden!

Och jag är så sjukt förvirrad, jag vet inte alls vad som är på gång att hända, om något ens kommer att hända. Det enda jag vet är att jag är sjukt jävla kär, för kär nästan känns det som. Jag vill bara ha respons, jag vill veta vad DU vill och känner också. Vi är ju faktiskt två stycken i situationen. Tänk om du bara kunde ta dig tid att förklara, säga hur allting ligger till. Jag orkar inte bara kämpa och kämpa för absolut ingenting alls..

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0