I love to say fuck!

Jahopp, livet rullar på antar jag. I all sin ära, eller inte! Livet är helt värdelöst för tillfället känns det som, vad man än gör så är det så sjukt jävla fel. Alla är helt överdrivet mensiga och gillar uppenbarligen att gnälla satan just nu. Men men, det är väl bara bita i det sura äpplet och ta emot skiten, jag menar.. någon måste ju bli syndabock.
Och det blir ingen flytt, skithelvete!! Jag tänker fan seriöst snart bygga mig en liten koja ute i skogen och bo där, känns som att dom andra alternativen börjar ta slut. FUCK FUCK FUCK är allting jag kan säga åt hela situationen. Men vad fan, livet går vidare.

Den här dagen känns nådigt ovärd, jag får aldrig något gjort känns det som. Men det kan ju bero på att jag inte alls vet vart jag ska börja. Det är så sjukt mycket saker jag borde ta tag i, och jag SKA! Jag kanske borde fundera på att skriva en lista på alla saker jag måste få gjorda och sen pricka av. Duger väl alltid att testa nya system. Jaja, nu ska jag koka mig min tredje kopp kaffe och.. göra något.

Puss!

TYCK TILL
Postat av: jacob

you love to say fuck.

and I love to fuck.

fuck fuck fuck.

:p

2009-03-08 @ 21:03:05

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0