Home is?

Man brukar väl säga "home is where your heart is" eller något i den stilen. Men om man har sitt hjärta på olika platser, betyder det då att hemma är lite sisådär överallt? Här hos mamma är ju dock inte hemma för min del, även om mitt hjärta finns här. Eller åtminstone en del av det. Jag känner mig bara som en tillfällig gäst jämt när jag är här, jag känner mig verkligen inte som en del av den här "familjen". Jag blir aldrig medräknad i deras planer osv, bara för att jag flyttade hemifrån en gång.. Men när man flyttar, betyder det automatiskt att man inte är en del av familjen, eller är det bara min familj som är så?
Jag vet faktiskt inte, och jag orkar inte bry mig just nu heller. Jag tänker inte slösa tid på att försöka bli accepterad här för den jag är, för det kommer aldrig hända. Då kan jag lika gärna fokusera på saker som gör mig glad, som får mig att må sjukt bra och vilja bli en bättre människa. Om det nu är möjligt, haha.
Och så kämpar jag för fullt med att försöka få tag på en lägenhet i Västerås igen, då jävlar anamma blir det andra bullar! Då kan man verkligen börja om från början till en viss del, tillsammans med Niki. Åh, jag har världens planer för hur jag vill att det skall se ut, sen om det blir så eller inte är ju en hel annan femma. Men bara vänta och se vad som händer och sker.

Nu; dricka upp kaffe och lite sånt därnt.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0