Friday, I'M IN LOVE!

Fredagen är äntligen här, som man har längtat! Äntligen tillbaka till västerås och BÄSTABÄSTA NIKI! Guuuud vad jag har saknat honom! Och han behövs nu, mer än någonsin! Jag behöver bara få den här pausen från livet "här hemma" och andas annan luft. Jisses, jag känner mig nästan mer hemma hos honom & Pia än vad jag gör här. Men men, sånt som händer antar jag.
Skall snart ta tag i tvätten, även om det suger apröv och är bland det tråkigaste som finns så lovade jag ju mami att jag skulle ta hand om det eftersom jag inte kunde igår. Så det är väl bara sätta igång vid tio.
Nej, nu blire dricka upp kaffet och försöka förstå mig på hur den här jävla skit iPoden funkar!

Puss!

TYCK TILL
Postat av: sandra

snygg blogg!

2009-03-13 @ 09:50:11
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0