Fridaaaaaaaaay!

Yes, helgen har kommit till oss igen, helt underbart! Det innebär att Niki är ledig från AMA och jag slipper sitta här ensam som världens tönt, haha. Ska iallafall snart sätta på mig braller och ta bussen ner på staden för att möta upp honom. Trevlans. Även om det suger fettapa att åka buss ensam, men vad fan, det är ju en sträcka på typ.. fem minuter så jag överlever. Lala.
Återstår att se vad kvällen har att erbjuda för spännande äventyr. Något riktigt kul håller man tummarna för, allting bara för att få glömma den sugiga jävla vardagen man lever för tillfället. Och TACK JACOB för att du dissar ;P

ÅHÅÅÅ, kan klockan ticka framåt liiite fortare så blir jag glad, tacktack! Jag ska ju inte möta niki förens typ.. halv tolv-tolv. Tror jag. Livet s u g e r!

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0