Fredagen den 13:e pt. 2!!

Jag upptäckte alldeles nyss att det är fredagen den 13:e imorgon, igen! Hur stor är egentligen chansen att detta "under" sker TVÅ månader i rad?! Alltså.. jag har lite småsvårt att smälta hela grejen, haha. Jag har nog aldrig, vad jag kan minnas åtminstone, varit med om detta fenomen under min livstid. Då är det väl bara vänta och se hur mycket otur man har imorgon ;P

Och så till något helt annat.. Förlåt för idag syster! Jag vet att du inte heller har det enkelt, men du har sån enorm styrka! Jag beundrar och avundas dig för att du aldrig verkar låta något get to you så att säga. Du står alltid med huvudet högt och båda fötterna på jorden. Jag önskar att jag vore som dig! Jag älskar dig, och det vet du!

TYCK TILL
Postat av: Jim

Du säger aldrig något snällt om mig!

2009-03-12 @ 21:46:54
Postat av: Mari

Tack det var snällt! Kram!

2009-03-13 @ 16:30:33
URL: http://azgo.blogg.se/

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0