Beautiful friday!

ÄNTLIGEN fredag kan man ju säga! Helgen tågar in sakta men säkert, nog för att denna dag kommer vara skapligt händelselös. Skall tvätta till klockan fyra, sen ska jag & lillasyster storstäda ordentligt innan mamma kommer hem från storasyster. Nog för att jag antagligen kommer hinna åka till Niki innan hon kommer hem. Skönt med tanke på att det varit så jävla mycket bråk. Pausen vi har fått, och kommer få, från varandra kommer nog göra gott. Hoppas jag åtminstone.

Det enda negativa med just denna fredag är vädret! Det blåser som fasiken, och det är kyligt. Jag som hade hoppats på skitfint vårväder nu under helgen. Men men, drömma går ju. Magvärken är åtminstone borta, det är ju lite positivt. Och jag är nästan snuskigt sugen på öl idag, antagligen bara för att det är fredag. Och för att jag vet att det inte skall intagas några som helst alkoholhaltiga drycker idag.
Men livet är åtminstone underbart just för tillfället. Good day!

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0