Barnvakt

Yes sir, yes sir. Har suttit barnvakt sen strax innan tio och nu passar jag på att sno datorn en liten stund. Och Albin står brevid och frågar hela tiden "vad står det där?" samtidigt som vi lyssnar på gummibjörns låten, nåååådigt irriterande men vad sjutton.. allt för att göra kidsen glada :)
Jag verkligen avgudar dessa två underverk. Jisses alltså, finare killar finns nog inte på denna planet. Det underbaraste som finns måste nog vara när Elliott sitter i ens knä och lutar sig mot ens axel och gosar. SHIT! Det får en att längta något så fruktansvärt efter egna barn.
Och nu kom Elliott in i rummet och står och slår på min hand samtidigt som jag skriver så jag får sudda ungefär tiotusen gånger på en mening, men vad gör det om hundra år :)

NU blire kolla tecknat igen.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0