Sveriges vitaste svensk, ett minne blott.

Noll fantasi. Noll ork. Noll liv.
Dagarna bara flyter på, och mesta tiden som senaste dagarna har spenderats ute i den underbart härliga värmen. Och hör och häpna.. JAG har fått färg!! Det har nog inte hänt sedan.. gudarna vet när. Haha, lite skönt är det. Jag menar, någon gång måste väl också jag sluta upp med att vara Sveriges vitaste svensk.
Och sommarplanerna börjar ta form, och jag älskar det. Lägenhetsletandet fortsätter i vanlig ordning och nu i veckan borde vi få ett svar, tycker jag åtminstone. SJUKT underbart det vore att äntligen få något eget igen, inte för att jag inte trivs här, för det gör jag verkligen. Vi är som världens bästa lilla familj, haha.

Och allt som har med känslor att göra skjuts åt sidan, glöms bort. Jag behöver nog en paus från allt det där, spendera tid på människor som verkligen betyder något, och framförallt på mig själv.
Lite stolt blir jag ändå över mig själv som faktiskt tagit mig ork och tagit tag i viktiga saker som jag så jäkla länge skjutit upp. Ringt inkasso-skiten och fixat avbetalningsplan, beställt ny pin-kod till CSN så jag kan ta tag i det, skickat iväg papper till domstolen osv osv osv. Jag förtjänar fasiken en present för allt slit, haha.

Nej, nu blire bädda ner sig. Sjukt trött.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0