Studentfirande osv.

Sjukt lat man blivit på att uppdatera, men händer ju inte direkt mycket spännande i livet just nu. Känns som att dagarna bara flyter på i vanlig ordning.
Dock har det ju varit en stoooor händelse i familjen, kärakära lillebror tog ju studenten förra veckan. Och guuudars skymning vad stolt jag är över honom! Och han var förbannat stilig också, jisses. Nästan så man blev tårögd.
Släkt-träff efter utspringet också, inte direkt världens roligaste. Släkt-träffar är nog bland det värsta jag vet, behöva småprata med folk man aldrig träffar. Släkt eller inte, det suger!! Men det var trevligt på sitt sätt ändå. Jag hade ju trots allt min favvo Niklas med mig.
Ah well, sova nu kanske, orkar inte skriva och ska dessutom upp tidigt imorgon, blöööe!!

Seeee bara vad stilig han var! ^^


Och självklart vare full fart på kidsen hela dagen ;)

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0