SKITVÄDER!

Jahapp, så var det urtrista vädret tillbaka igen då.. Jag som trodde vi skulle få åtminstone några dagars solsken till. Men men, man kan la inte få allt här i livet.
Och jag satt och tänkte tidigare på hur fort tiden går.. Lillebror tar studenten nästa vecka, helt sjukt. Jag minns det nästan som igår när vi fortfarande var små och bråkade om vem som skulle göra vad vid städningen. Och nu är han vuxen.. Studenten nästa vecka, körkort, egen bil. Herregud, han växer ju om mig med hästlängder. Nog för att jag åtminstone hann ta studenten innan honom, men det var ju faktiskt en fråga OM jag skulle göra det ett tag, haha.
Men jag är åtminstone sjukt stolt över honom! Min lilla lillebror <3

Rättegång på fredag, och jag har verkligen INGEN lust alls, usch! Vad hemskt det känns att behöva sitta där och återberätta en historia man knappt minss. Jag får sån enorm ångest bara jag tänker på det, god oh god. Men men, det ska la gå bra. Hoppas jag åtminstone.
Och vad händer i helgeeeeeen?

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0