Torsdag liksom!

Jahapp, jag har tråkigt. Kul liv, inte! Kom hem från storasyster för en liten stund sen. Massa snack, mys med kids + hundar och flera koppar kaffe. I love it!
Jag vill hitta på något, men är samtidigt alldeles för jävla trött för att ens orka hitta på något. Mamma hade lämnat en lapp och bad mig städa, KUUUUL! Det skulle ju faktiskt lillebror kunna göra, han hjälper ju knappast till liksom.. men men. Helg imorgon, bra skit! Får väl se om det blir Dr.Bombay, kommer fan gråta blod om det inte blir något. Jävla jävla Niklas som tvunget måste gå och bli sjuk precis NU!!! Jag blir putt!

Och tisdan var bästabästabästa dagen på sjuuuukt jävla länge! Jag känner mig så jävla trygg när jag är med honom, han får mig att känna saker jag inte ens trodde jag kunde känna. ÅHÅÅÅ, tänk om jag kunde få spendera varje dag tillsammans med honom, DÅ vore jag nog lyckligast i världen!

Jaja, rökpaus kanske.

Puss!

TYCK TILL
Postat av: Anonym

Jag behöver inte göra något, jag betalar för att bo hemma, de gör inte du.

2009-01-30 @ 18:56:29

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0