tjugoförsta januari

Godmorgon, godmorgon!
Vaken i skaplig tid idag också, jag blir ju nästan stolt över mig själv, haha. Ringde åtminstone till soc i sura, men nejdå, då har dom speciella telefon&besökstider såklart. Så det är väl bara försöka igen imorgon. Lite surt dock att jag missade telefontiden med typ 30 minuter. Men men, sånt som händer. Tvivlar dock på att mamma kommer bli glad. Men vad fan, jag visste inte!

Såå.. vad har denna lilla dag att erbjuda mån tro? Skulle egentligen behöva tvätta, men mami envisades om att det var bokat hela dagen och jag har inte direkt orkat gå ner och kolla upp det heller. Får väl bli om en liten stund.. Tänkte åtminstone ta en dusch först och främst, efter att jag druckit upp mitt kaffe och lite sånt därnt.
Och jag har sån sjuk lust att göra något riktigt kul snart, något som man inte gör ofta liksom. Vore så jävla underbart att bara packa en väska och åka iväg ett par dagar, utan att berätta för någon vart. Fast jag skulle lätt tvinga med mig Niki då iaf, hah. Trist att åka iväg ensam ju!
Jaja, dricka upp kaffet nu och sen duscha då.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0