tidsfördriv

99 saker du kanske inte visste om mig?

1. Ditt namn? - jenny
2. Exakt ålder? -  22 år, 2 månader och 19 dagar.
3. Vart bor du? - jag sover hos mamma just nu
4. Bor tillsammans med? - jag har inget hem xD
5. Husdjur? - mina bebbs <3
6. Färg på ditt hus? - vilket hus? >.<
7. När är du född? - 2:a november 1986
8. Klass? - ingen!
9. Vilket år tar du studenten? - redan gjort. 8 juni 2007! <3<3<3<3
10. Något jobb? - neppsi
11. När ska du sova ikväll? - får väl se ikväll O.o
13. Duschat idag? - näh, men ska snart :)
14. Kramat någon idag? - neh!
15. Pussat någon idag? - jaa, kissekatterna. hehu ^^,
16. Vad har du ätit? - mackor
17. Dagens klädsel? - just nu pyjamas + mammas rökrock :P
19. Dagens sötnos? - niki xD <3
20. Dagens roligaste? - att niki är så jävla fördomsfull. HAHA
21. Har du många vänner? - mjoo, har väl ett par stycken. vissa bättre än andra :D
22. Hur många har du kysst? - fler än dig ;)
23. Vem kramade du senast? - ingen aning
24. Hur många vill du ha sex med? -  HAHAHAHA what? xD
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen aning
27. Har du pojk-/flickvän? - nejtack.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - någon soctant.
29.Vem fick du det senaste smset från och vad stog det?- jag orkar inte skriva vad det stod, men var iaf från niki

FAVORIT:
31. Film?
- den lilla sjöjungfrun, always <3<3<3
32. Låt? - åh, men nej.. jag kan inte välja bara EN! -.-
33. Mat? - det mesta mami lagar. eller nikis köttfärssås <3
34. Dryck? - cola eller öl :D
37. Stad? - hmm.. jag gillar nog västerås :)
38. Land? - har inget favvoland
39. Ämne i skolan? - var foto och engelska.
40. År? - men orka -.-


SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
- ingen tror jag
42. Personen du kysste? - HAHA, det minns jag inte :o putte tror jag ;o
43. Gången du spydde? - var väl ett tag sen när jag lyckades bli feeeett jävla full xD
44. Gången du grät? - igår -.-
45. Pizzan du åt? - igår
46. Gången du var i göteborg? - oji, det var ett par år sen :(
47. Gången du var i stockholm? - ja, det var också ett tag sen, tacka gudarna för det xD
48. Gången du var full? - i fredags
49. Gången du var hög? - pass
50. Personen som såg dig gråta? - jag vet inte om lillasyster såg xD


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - KATT <3
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror väl på
54. Tv-spel eller datorspel? - åh, just nu datorspel. WoW!!!! <3
55. Singel eller upptagen?
- singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - helgon isåfall
58. Ragga eller bli uppraggad? - men orka. beror väl på
59. Big brother eller paradise hotel? - bb isåfall
60. Svart hår eller blont? - svaaaaaaart! ^^
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna är sexigare, men blåa kan också vara läckert
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - men åh, båda!
67. Randigt eller prickigt? - randigt är nog mer jag än prickigt
68. Älska eller älskas? - MEEEH.. båda!!
69. Leva eller dö? - mittemellan kanske? xD


ANTAL:
70. Personer du älskar?
- orkar inte räkna. men det finns några :D <3
71. Personer du hatar? - HAH, måste man svara? :o
72. Personer som sagt jag älskar dig? - haha, vadå.. överhuvudtaget eller?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - oj.. jag tror mitt rekord är mellan 12-20 på en kväll när jag var typ.. 15-16 O.o
74. Glassar du ätit på en dag? - vet icke
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - jag vill på arvika!
76. Gånger du haft minnesluckor? - HAHAHAHA för många!
77. Piercingar har du? - tre, men bara två stycken i :P
78. Personer du saknar just nu? - åh, många :(
79. Gånger ditt hjärta brustit? - det har väl hänt ett par ggr :(

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
- hehuhehuhehu ;D
81. vem ska du träffa imorgon? - inte fan vet jag O.o
82. Sjöng du senast för? - niklas xD
83. Hade du senast en msnkonversation med? - det var la danne och linus igår :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - lillebror ^^
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - deeeeeeru
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hååååh! det finns några!
87. Förtjänar att dö? - hm, finns väl många som egentligen skulle förtjäna det
89. Vill du sova med inatt? - wiewie. om man ändå fick!


VAD:
90. Gör dig glad?
- mina nära & kära och ÖL!
91. Gör dig ledsen? - livet just nu!
92. Vad vill du helst göra nu? - något spännande.
93. Önskar du att du slapp göra? - ta tag i mitt liv!
94. Vill du ha nu? - någonstans att bo kanske?
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - jag vill ha en ny kamera!
96. Längtar du till? - sommar&sol!!
97. Tycker du om dina betyg? - kunde varit bättre, men vissa betyg är jag heeeelnöjd med :D
98. Ångrar du i ditt liv? - finns nog alldeles för mycket. fråga vad jag INTE ångrar istället! -.-
99. Är det bästa som har hänt dig? - niki måste vara en av om absolut bästa sakerna som någonsin hänt :D <3<3


TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0