Tantvarning!

Haha herrejesus och lite till.. jag fick och la mig runt 23tiden igår, helt sjukt! Jag minns knappt ens sist jag hade sån här dygnsrytm!! Känns helt fabulous! Jag är vaken på dagarna som normalt folk och lägger mig i skaplig tid. Fan, det är nästan bra att man bor hos mamma tillfälligt, haha. Tänk så mycket mer saker jag kan få gjorda nu. Som idag t.ex, jag är ju ensam hela dagen typ.. Så det blir att städa och grejsa lite. Trist men vad fan, jag måste ju också dra mitt strå till stacken. Sen återstår det väl att se vad kvällen har att erbjuda för smaskigheter, haha.

Och jag älskar att jag har så mycket värda saker att skriva om, men vem bryr sig egentligen? Det är la min blogg, haha. Jaja, nu ska jag dricka mitt kaffe och kika upp vad jag ska ha för låt dagen till ära :D

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0