PATHETIC LITTLE DOLL!

Haha, jag vet inte om jag skall skratta eller gråta just nu. Läste precis en blogg som en tjej från min nuvarande hemort (läs; surahammar) skrivit. Alltså.. hon är patetisk! Sitter verkligen och skriver om sig själv och sitt liv som om hon vore så mycket mer värd än alla andra. Och när man hänger ut sitt sexliv på det där sättet, nejdu.. Det kallas att söka uppmärksamhet lilla gumman! Vad finns det för mening med att sitta och skryta om att man har knullat runt som om det inte fanns någon morgondag?! Jag förstår inte grejen.. Visst, det finns tusentals människor som knullar runt som fan, men hur ofta sitter man och skyltar med det på det där sättet? Haha, jag måste få lov att skratta åt henne i min ensamhet.
Och porrstjärnedrömmar.. haha. Jag vet inte riktigt.. men det är nog rätt så.. patetiskt. Det enda hon gör är ju att söka uppmärksamhet. Vill man ha det kan man ju göra det på andra vis. Och jag skiter fullständigt i om hon skulle lyckas hitta hit och läsa det här. Vi har yttrandefrihet (THANK GOD) i Sverige. Jag har rätt att skriva, tycka och tänka precis vad jag vill..

Ah, jag säger då det.. Man kanske skulle göra samma sak. Endast för uppmärksamheten. Och för att få folk att "sprida rykten". Haha, jag har ALDRIG, under mina arton år i samma kommun, hört ett enda jävla ord om människan! Så lilla gumman, så känd är du inte som du verkar tro. Hah, fjolla!!

TYCK TILL
Postat av: CISSIIII

vem vem vem... I wanna knooooow ^^

2009-01-22 @ 04:07:33

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0