Morgonkaffe & disney

Godmorgon säger Jenny till Sverige liksom. Bad mami väcka mig samtidigt som hon skulle väcka lillebror, med andra ord redan vid nio tiden. Sjukt skönt att vara vaken på morgonkvisten för en gångs skull måste jag erkänna.
Och man fick den absolut perfekta starten på dagen också, morgonkaffe och toon disney! Det är kärlek. Fick se två av mina favvoserier, räddningspatrullen och luftens hjältar! Trist bara att dom visar bumbibjörnarna typ.. klockan åtta på morgonen. Dom borde faktiskt visa såna oldschool serier senare på dagarna också!! Tänk på oss som är liite äldre som faktiskt fortfarande avgudar gamla tecknade serier. Nästan så man måste skicka iväg ett mail och klaga, haha!

 

Återstår att se vad dagen har att erbjuda i sin helhet. Vet åtminstone att jag skall tillbaka till storstaden senare för att sova över hos Niki. Blir Legend of the seeker! YAAAY! Har längtar nådigt mycket på att få se dom nya avsnittet. Well well, nu ska jag nog koka mig en till kopp kaffe och surfa runt.

Puss!

TYCK TILL
Postat av: jaCob

bumbibjörnarna..oldschoolserier? you must be kidding pretty.. vilse i pannkakan med staffan westerberg!! sånt skit fick jag se när jag var liten..och det min sköna..det är oldschool! :p

2009-01-19 @ 18:58:54
URL: http://www.långtnerihalsen.nu

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0