Miss sunshine!

ÅÅÅÅH, SMARTA JÄVLA JENNY!! >.<
Jag hade skrivit värsta långa inlägget så kommer jag åt någon dum knapp så allting försvann :(
Jaja, jag får väl börja om då, haha. Klantarsleee.

Är åtminstone utflyttad från lägenheten och tillfälligt bosatt hemma hos mamma igen, känns förbannat triiiist. Jag är för sjutton 22 år gammal, jag kan inte bo hemma. Nog för att jag fortfarande är som ett barn enligt min lillasyster, haha. Men jag gillar läget. Jag orkar inte vara mer mogen än vad jag känner mig, dessutom finns det inte direkt någon anledning till det heller. Jaja, det var inte vad jag skulle skriva om. Jag är ialla fall hemlös och underbar. Hah, livet suger! Det är väl tur att man har grejer på g och humöret på topp (njaa, nästan) åtminstone. Allting ordnar sig, mitt nya motto. Och lillasyster blev förbannat irriterad på mig igår när jag körde med det, haha. Men vad sjutton, ibland måste väl även jag vara miss sunshine. Det händer ju inte alltför ofta om man säger så.
Men jag försöker åtminstone ha en positiv inställning till hela förändringen som pågår just nu, kanske blir man mognare (!!! HAHA) på köpet. Man vet ju aldrig, konstigare saker har väl hänt om man säger så.

Nej, om man kanske skulle ta och fortsätta bråka med externa hårddisken och få den att göra som JAG vill så kanske livet blir roligare.
Puss!


Dagens vill ha: en ny lägenhet tack!
Dagens klädsel: underkläder, strumpbyxor, benvärmare, vit jeanskjol och rosa tröja.
Dagens smink: har inte orkat idag
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: CK - på rosa moln!
Dagens saknad: wiewie, sakniiig <3
Dagens planer: jadu.
Dagens bästa: katterna är gosgos <3
Dagens roligaste: vet ej
Dagens dummaste: jag har fett ont i mina vadmuskler ;(
Dagens misslyckande: jadu..
Dagens köp: ingeeeeeet
Dagens humör: haha, miss sunshine! xD

TYCK TILL
Postat av: Anonym

Svar: TACK snälla söta :D

2009-01-13 @ 16:09:20

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0