Mamma <3

Åh, på tal om ingenting bara sådär.. Jag fick ju ett par skitsnygga skor av mamma i förrgår. Glömde ju helt bort att lägga in bild osv.. Nog för att det är mobilkamera kvalité, så med andra ord S U G E R kvallen! Jag blir så irriterad för att jag glömmer bort att kolla efter min kameraladdare när jag är med Niklas. Men men, någon dag tar jag fasiken tag i det.



Och nu har jag faktiskt varit duktig och diskat också. Efter att jag tog en snabbvisit hos storasyster. Mamma sitter ju barnvakt så hon ringde och bad någon av oss komma dit och sitta med kidsen medans hon gick ner till centrum för att köpa nya proppar eller något sådant. Hur gosiga som helst var både barnen & hundarna. I love it!
Jaja, nu ska jag väl hitta på något annat eller sååå.


waah, värsta mysbelysning vid datorn! ^^,

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0