LYCKORUS!!!!

ÅÅÅHÅÅÅ, min lycka är total just nu måste jag erkänna, haha. Jag fick precis reda på att kärakärakära Dr.Bombay ska spela på Silk i Västerås den 30:e! I'M GONNA BE THERE FO' SHO'!! :D
Guuud, det är så nostalgi det bara kan bli, och kommer nog bli en av dom coolaste sakerna jag har gjort i helahela mitt liv, haha. Och ja, jag är verkligen seriös också, helt sjukt! ^^
Var tvungen att ringa Dänih och dela med mig av min glädje, haha. Nådigt avis han blev för att han inte kunde följa med. Och det SUGER APRÖV om ni frågar mig, det är liksom våran grej. Vi har pratat om det så sjukt länge att vi verkligen vill se honom. OCH NU FÅÅÅÅÅÅÅÅÅR JAG! ^_________________^


TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0