Love is only a feeling!

ÅH, jag vet verkligen inte vad jag vill med allt detta.. Tryggheten i hela grejen lockar ju otroligt mycket, men är det verkligen värt det? Jag menar.. kommer det verkligen funka? ÅH, jag blir helt galen! Jag behöver ju verkligen tas ner på jorden ordentligt och växa upp. Jag borde verkligen kunna klara av det själv, men nejdå.. jag vill fortfarande leva det liv jag gör. Speciellt med tanke på att jag lever ensam at the moment. Men jag vill inte leva ensam, jag vill ha någon. Jag vill ha det där stabila livet, någon jag verkligen känner att "nu JÄVLAR ska jag skärpa till mig". Men vart finns den personen? Nej, jag vet fan inte.. Orkar man verkligen lägga ner tid på kärlek?
Puss

TYCK TILL
Postat av: Me

Tålamod min vän, tålamod ;)

2009-01-27 @ 08:11:22

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0