INGEN RUBRIK!

Herremingud säger jag bara. Jag har spelat så mycket WoW dom senaste dagarna så min nacke är alldeles stel! Men det är det absolut värt! Det blir verkligen som en drog, man blir alldeles fullkomligt beroende av spelet och alla quests osv man måste göra, TESTA! :D

Imorgon är det fredag, ÄNTLIGEN! Dags att åka tillbaka till Västerås över helgen och ha det mysigt med folket, wiewie. Jag längtar sönder typ. Sen om allting löser sig som jag hoppas så åker jag nog iväg nästa vecka. OHYEAH! Paus i livet vore ju fan inte helt fel just nu måste jag erkänna.

Och på tal om ingenting så hittade jag nog några nya kärlekar idag när jag surfade runt!
   
allting från http://www.bagsandfashion.com/

Nej, nu orkar jag inte mer. Dags för sömn!
Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0