Hejhej sminkning!

Gudars gudar, jag är helt slut idag. Blev en lång och hård natt, haha. Började med att göra ett besök på Konrad med Cissi, Ellen och Jenny, trevlans. Blev världens reunion där. Massa gamla mediabarn som man inte sett på aplänge, sen träffade jag några gamla klasskompisar från högstadiet också, otippat men kul som fan. Och världens chock fick man när man kom dit. 21:45 kom vi till kön, och den var lång ut till gatan, det har ALDRIG hänt när jag varit ute. Men kul var det minsann, minsann!
Sen blidde det efterfest hos en lirare, Emma var ju där, så det var lätt värt kylan på vägen dit, hah. Massa öl, skitsnack och till slut däckande på soffan på morgonkvisten. Sen fick jag följa med lillasyster till Make up store för att hon skulle bli sminkad. Ashäftigt! Nådigt avundsjuk man blev på henne. Men men, någon vacker dag skall jag fan också göra det. Och jag blev verkligen SJUKT sugen på att söka utbildningen och bli make up artist, lovely!

Kvällen har bestått av massa WoW-lirande as usual! Jag har fastnat helt och hållet, jag kommer verkligen bli en rånörd snart! Men jag gillart! Då har man åtminstone något att göra om dagarna nu när man bara sitter här och.. gör ingenting annat. Nej, undra om man kanske skulle lägga sig i lillasysters rum och kika på tv med bebbarna!

PUSS!

TYCK TILL
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3 saknar dig förjävlamycket.

2009-01-18 @ 16:37:30

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0