Header

Lala och godmorgon typ.
Nog för att jag varit vaken ett tag redan, men vad sjutton.. Godmorgon kan man väl säga ändå, hehu! Har suttit och lekt massa mde photoshop och heeelt glömt bort allting annat. Mami bad mig duka fram innan dom åkte och handlade, och SJÄLVKLART glömde jag ju bort det lika fort. Men det är ju bara typiskt mig att göra sådana saker. Well, take it or leave it. Min handläggare från försörjningsstöd i Västerås ringde ialla fall idag, happi news! ^^
Nu behöver jag bara gå ner till soc här i sura och lämna in ett papper och fylla i ett till så kanske cashen rullar in på kontot sen, i loooove it!
Jag skulle ju veeeeeerkligen inte tacka nej till ett par tusenlappar just nu, mest för att ge mami pengar för att jag bor bo här och mycket för att jag faktiskt, VERKLIGEN, behöver färga håret igen!

Jaja, nu är det dags för lunch!

Puss!


där är btw headern jag gjorde till lillasyster, dock bara ett exempel men ändå ^___^

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0