coffee

ÅH, jag älskar att jag är helt beroende av kaffe när jag är hos mamma. Jag har nog druckit fem-sex koppar bara idag!! Jisses, inte konstigt att man är kissnödig konstant då liksom. Men gott äre ju!
Och jag har verkligen inget liv känns det som, det enda jag gjort dom senaste dagarna är att spela Wow! Sjukt vilken jävla nörd jag blivit, haha. Men jag gillart! ^^



TIDSFÖRDRIV, JATACK!

10 favoriter:
färg:
 rosa/svart
mat: mammas mat <3 
artist: tough one! 
film: den lilla sjöjungfrun! 
bok: vet icke! 
sport: ölhävning ^_________^ 
årstid: vår eller sommar ^^ 
veckodag: fredag - lördag 
glassmak: päron eller vanilj eller melon!
tid på dan: kvällar/nätter


9 nuvarande:
humör:
ganska så trött men bra :)
smak: öh, va? O.o 
kläder: underkläder, röd tunika, leggings och benvärmare.
skrivbordsbild: haha, bror har printat några fula kineser från youtube xD
nagelfärg: naturlig
tid: 19:01 eller va? 
omgivning: massa jävla grejor 
störigheter: att jag är kissnödig! 
tankar: jag tänker inte 


8 första:
bästa vän:
 johanna
screen name: oj, det minns jag inte 
djur: vovvsing
piercing: underläppen
kärlek: riktig kärlek var nog tommy faktiskt. 
musik: backstreet boys xD 
bil: hah, jag har aldrig haft biiil! 
kyss: hmm..  


7 senaste:
cigarett:
typ en timme sen eller såe
mat: korv med bröd 
dryck: kaffe
biltur: från västerås i förrgår tror jag det var 
kyss: helgen tror jag 
cd spelad: ingen
tv program sett: har typ inte tittat tv idag 


6 har du nånsin:
dejtat någon av dina bästa vänner
: njee, inte dejtat
brytit mot lagen: mjooo 
blivit arresterad: haha, räknas fyllecell? :P 
nakenbadat: nä
varit på tv: haha ja xD 
kysst någon du inte kände: absolut


4 saker:
du gjorde i igårkväll:
 spelade WoW typ 
du kan höra just nu: tvn
du gör när du är uttråkad: spelar, tv, sover osv 

du inte kan vara utan: dator, mobil, vänskap, cigaretter, kaffe, öl & cola!

3 person
du vill se ut som:
 hmm.. vet inte riktigt 
du vill krama: åh, dänihdänih!!! <3
du vill pussa: hehu, hemliiis ;D


2 val:
svart eller vitt:
svart
varmt eller kallt: varmt

1 önskan: att jag får lägenheeeeeeet!


TYCK TILL
Postat av: S A N N A

vilken söt blogg du har sweetie! :*

2009-01-22 @ 19:17:11
URL: http://tanzanit.blogg.se/

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0