Chaos.

Fyfan vad jag ÄLSKAR att hela jävla livet kaosar och rasar samman. Vad fan man än gör så går allting åt helvete. Jag älskar't! Eller inte alls, fyfasiken! Allting som var så jävla bra ett tag, men nejdå, allting ska förstöras lika jäkla fort. Och jisses, kan jag skriva något annat än svordomar? Haha!

Fredagen blev kaos, fast den hade ju även sina jääävligt roliga stunder! Men jag fattar inte, jag beter mig verkligen som ett fittskaft ibland!! Jag måste verkligen skärpa mig! Men förlåååååååt för allt lillasyster, du vet att jag älskar dig!
Lördagen bjöd på ännu en kväll med berusning tillsammans med Cissi. Sjuuukt kul med tanke på att vi varit ifrån varandra i över två veckor. Så det var ett extremt kärt återseende måste jag erkänna. Blev förfest hos Tommy också. Kul.
Jaja, vi hamnade ialla fall på Konrad, vilket söööög rejält denna gång eftersom det knappt var något folk alls där. Men vad fan, är la sånt man får räkna med. Skulle iaf bli efterfest hos Tommy sen, och självklart slutar allting i rent jävla kaos. Skitkul, eller inte alls!!

Men men, jag ger tamefan upp snart. Jag orkar inte. VISA vad du vill någon gång!!

TYCK TILL
Postat av: Anonym

pussisen!

2009-01-08 @ 19:16:23

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0