You, only you.

I've never felt this way before..

Det finns bara ett ord för allting just nu.. Å N G E S T! Hur fan kunde jag vara så jävla PUCKAD och säga som jag sa, redan NU liksom. Jaja, smart! Ett-noll till Jenny, nu har jag väl bränt mina chanser kan jag tro. What to do, what to do. Jag älskar mig själv, speciellt när jag inte kna tänka längre än vad näsan räcker.
Dessutom hatar jag känslan man får inom sig, man känner sig helt hjälplös och.. som om man är i vägen hela tiden. Jag vill bara prata med dig, höra din röst, se dina sms, se DIG! Ta på dig. Känna din hud under mina fingrar, höra dina andetag, känna din lukt.. ååh, jag saknar verkligen allting med dig. När du alltid log sådär busigt, hur du fick mig att känna mig som den lyckligaste tjejen i hela världen. ÅH, åt helvete med allting som har med känslor att göra säger jag bara. BÖGHORA PÅ LIVET!

Jaja, jag får skylla mig själv som aldrig lär mig när man skall hålla käft.

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0