Underhållning!

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag sitter och läser igenom massor av mina gamla dagboksinlägg på lunar (EH; ja, jag har inget liv!!) och jisses vilken underhållning det är. Haha, läs detta bara.



Jävla hora... Lör 3 jan 2004 17:58 Övrigt, 30 läsare totalt
HAHAHAHAHAHAHA.
har nyss bråkat med min syster..

hon kom hem och skrek och så sa jag att hon skulle sluta skrika.
ida: du bestämmer inte över mig!!!
jag: nej, för hade jag gjort det hade du fått stryk!
ida: neej. det tror jag inte på
jag: men gör inte det då din jävla fitta
ida: vad fan är du själv då jävla kukhuvud

jag: sa hon kukhuvud till mig?!
jim: japp

jag går till idas rum och skäller på henne så ber hon mig dra åt helvete så slog jag henne på armen

ida: aaaaaaj.. din jävla hora!!
jag: vad fan sa du till mig?!
ida: tyst...
sen går hon till toan..

jag: hora kan du vara själv
ida: neej det kan jag inte.. för jag knullar inte med alla!


ehmm.. jag knullar inte heller med alla! :@
jävla fittunge hon är!
ful som faan är hon också.. HAHAHAHAHA ^^
tur att man har en bror som är 'normal' iaf ;P

TYCK TILL
Postat av: maria

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-02-10 @ 21:17:59
URL: http://goodandbroken.blogg.se/

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0