Tisdagen

TJOLLAHOPP!

Lång dag idag, jag är heeeelt slut i huvudet. Och kommer dessutom missa början på Schindler's list som börjar på tv4film om någon minut, men men.. Livet är som det är.
Dagen började ialla fall med ett besök på sjukhuset som lillebror så snällt följde med mig till. Satt där i en jävla evighet och väntade BARA för att få veta att kärring helt glömt bort mig. Rooooligt läge! Blev ett jättekort besök där, gratis också dessutom! Det gillar vi, lala! Efter sjukhusbesöket gick vi över till Niklas för att hämta massa kläder och dylikt. Och min KAMERALADDARE!!!! Äntligen! Som jag har längtar efter att kunna använda min egen kamera, i love it! <3

När vi kom hem från Västerås gick jag hem och dumpade alla saker, åt lite mat och gick sen vidare hem till storasyster för att hålla mami sällskap en stund medans hon satt barnvakt. Och åh, det är alltid lika underbart att få träffa kidsen, väääärldens bästa kids! ^^
Sen gick jag hem för att få se veckans avsnitt av andra avenyn! Fyfaaaaan vad spännande det börjar bli nu, helt sjukt!
Jaja, nu ska jag göra något annat.

Puss!



TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0