The weekend has come to an end.

Helgen är över, yey! Fredagen var kul tills allting blev kaos, men det är väl skit samma nu. Sagt är sagt och gjort är gjort. Jag är bara glad att jag ÄNTLIGEN insåg att det egentligen inte alls finns några känslor. Jag var nog bara kär i kärleken när det gäller HONOM! För han är tamefan ingenting alls att ha. Jag fattar inte hur jag kunde vara så jävla blind! Dock har jag ju kommit fram till andra saker denna helg, men det är en annan femma.

Alla hjärtans dag spenderades med bästabästabästa Niki! Kollade nytt avsnitt av Legend of the seeker, I LOVE IT! Sen kollade vi på nån komedifilm som jag inte alls minns namnet på, men den var kul som fan iaf, haha. Sen skulle vi kolla nån vampyrskräckis, men jag såg väl knappt ens halva innan jag totaldäckade, haha. Och bajshora vad skönt jag har sovit inatt. Jag älskar att vara hos Niki. Han är min trygghet, mitt allt! PLUS att jag fick gosa med mina bebbar som bor där för tillfället också, hååhåå. Dom är äkta kärlek.

Jaja, nu skall jag väl typ.. kolla om det är något spännande på tv, sen blire sova!

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0