Superhelgen!

ÅHÅHÅH, jag har haft en sån sjukt underbar helg måste jag faktiskt säga. Började fredagen med att åka in till Västerås tillsammans med lillasyster och Lotten. Vi satte oss och fikade och störde oss extremt mycket på att hela stans emokår var där samtidigt som oss, men roligt hade vi åt dom, haha.
Sen gick vi runt lite på staden och kikade tills Niki skulle komma ner. Och vem faaaan träffar man inte på om inte FITTAN HIMSELF! Tillsammans med hans nya brud också, visserligen träffade jag ju på henne först inne på Gina Tricot. Sen verkade det tamefan som om hon förföljde mig resten av dagen. Hon dök upp överallt i närheten av mig och jag vill bara spy! BLESCH!!
Jaja, vi åkte ialla fall hem till Niki och blev bjudna på sjukt god mat, sen satt vi och lyssnade igenom massa gamla skivor och startade sakta men säkert dagens alkoholintag. Och Niki slösade TVÅ vinglas på golvet, HAHA. Lite lustigt, han var så sjukt klantig i fredags. Sen började det bli dags att dra sig mot bussen när Niki  helt plötsligt halkar till och gör universums snyggaste vurpa, hahaha. Det sprutade fan vin överallt, sjuuuuukt underhållande.
Blev ju dock ingen spelning med Dr.Bombay eftersom alla FJORTISHOROR fan i helvete skulle vara där så det fanns inte en chans i världen att man skulle komma in, t y p i s k t!

Lördagen spenderades i Nikis säng framför ett färskt avsnitt av Legend of the seeker och Australia. Sen hörde HAN av sig och sa att dom skulle komma och hämta upp mig. Gratis bärs är det ju svårt att säga nej till, och speciellt om det är HAN som ringer också. Wiewie. Så vi åkte iväg och hämtade upp Emma och åkte hem till honom för att inta denna ljuvliga dryck, hehe. Spelade ölspel, Xbox och snackade massa skit. Lala, uuuuuuuunderbar kväll! Sen kom lillasyster dit på natten också, fett full som hon var. Haha, sa typ hej och gick och la sig, trevliga klubben.

Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan och kolla reprisen av Andra Avenyn!

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0