SIC!

Härliga livet när man är förkyld, har ont i ungefär varenda muskel i hela kroppen, är helt orkeslös och hostar sönder både hals och lungor. Men vad sjutton, det kunde väl varit värre, eeeh. Har varit en relativt lugn helg, förutom fredagen iochförsig då vi var på 20års fest. Var skittrevligt tills det blev lite tjafs och grejer, men men, sånt som händer.
Gårdagen spenderades på soffan och i sängen hela dagen ungefär, jag var verkligen helt slut. Melodifestivalen blev det också på kvällen med massa chips, dip, morötter och godis. Göttans!



Kvällen kommer innehålla massa tv, slöande på soffan, vaniljte och lillasysterumgänge. I love it! Både One tree hill & Gossip girl har ju säsongspremiär idag. Heeeelt underbart! Nu är söndagarna äntligen räddade. Sen klockan 21:00 är det ju ny Beck film också, lovely!
Sen blir det nog förhoppningsvis sova tidigt idag om jag nu skulle följa med lillasyster till tandläkarn imorgon, sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda. Vila hoppas jag nästan på så man blir av med förkylningen fort!
Nej, koka en kopp te och slänga mig på soffan nu kanske.

Puss!

  
Alla bilder i inlägget från google.

TYCK TILL
Postat av: IDA

Sv: Många verkar gilla den, blir nyfiken! Måste se den! :)

2009-02-08 @ 18:01:48
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände på oth missade för att jag sov. såå typiskt.

2009-02-09 @ 12:26:24

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0