My only weakness is YOU!

Jag verkligen hatar att inte ha kontroll över situationer i mitt liv. Det driver mig verkligen helt och hållet till vansinne. Jag hatar ännu mer att aldrig kunna hantera mina känslor, förstå mig på dom. Jag bara lever och andas och vet fan aldrig vad jag känner. Ena dagen får jag för mig att jag är kär i någon, och jag intalar mig själv det stenhårt också. Sen när man ligger på en soffa inser man helt plötsligt att "nej fyfan, jag är inte det minsta kär i honom! det finns inget fjärilspirr i magen när jag ser på honom".
Men som sagt, det var väl tur att jag upptäckte det nu och inte sen, det hade ju varit ovärt. Jaja, skit i det, skit i honom! Han är ändå inte värd besväret.

Dagen har åtminstone varit toppen. Tog mig en tripp förbi kära storasyster och kidsen. Hon bjöd på utomordentligt god chili con carne. MUMS! Sen efter maten blev det glass med cola+chokladsås och kaffe, jag älskar livet! Speciellt när man är där, hah. Man blir alltid bjuden på något gott, och har det bästa sällskapet.
Jaja, nu ska jag.. återgå till det jag höll på med innan. Det vill säga I N G E N T I N G!

Puss!


and how i miss someone to hold,
when hope begins to fade..

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0