I'm sick and tired.

Jag är så jävla trött på skiten, oerhört trött faktiskt. Ena dagen är allting helt perfekt, för att i nästa dag.. ja. Jag vet inte ens vad jag skall säga om saken. Jag förstår mig inte alls på dig. Helt plötsligt har du börjat dissa så hårt du bara kan, till vilken nytta? Jag ger ärligt talat upp nu, det finns ingen mening med det här längre. Ta och bestäm dig för vad du vill någon gång.

Annars har det fan inte hänt ett jävla skit i mitt liv. Träffa ialla fall Maria igår, trevlans. Hon bjöd på kaffe, kladdkaka & vaniljglass. Feeeett gott! Sen tog vi oss en liten promenad upp till Willys. Fynade en bok för heeela 29:-. Pamela Andersons bok "Star". Kan väl vara spännande att läsa, hoppas jag åtminstone.
Och idag ska jag ta med mig lillasyster till Surahus och kolla om dom kanske är generösa och skänker mig en lägenhet, för här kan jag fan inte stanna kvar. Ångest dagligen och allting blir bara fel känns det som. Livet är värdelöst.
Och helgen då? Oplanerad och jag hatar det. Jag vägrar sitta här en hel helg och glo. Jag orkar inte höra på alla dessa klagomål om att "jag aldrig gör något annat än att sova". Vilket jag FAN inte gör!! Jag diskar, tvättar osv och sover tamefan inte hela dagarna. Men men, det är väl kul för kära mor att ha någon att ta ut allting på. Synd bara att jag har tröttnat som fan och att allting snart brister, hah.

Jaja, nu ska jag.. kanske koka mig en till kopp kaffe eller något.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0