HEEEELGEN

Söndag igen dådå och helgen har varit heeelt underbar! Massa tid med Niki och det är bäst! Fredagen var fett kul, speciellt när vi klotade haha. Niklas fastnade med handen och jag knuffade till honom för att hjälpa till, så han ramlade över ett staket, och jag skulle krypa under och gjorde en störtdykning rakt ner i snön, haha. Måste sett enormt jävla kul ut om någon såg det, hahaha.
Gårdagen bestod av sängliggande i princip hela dagen, sen gick vi till ica och köpte massa gott till melodifestivalen, som typ S Ö G! Låtarna som var med var ju inte direkt mycket att hänga i julgranen om man säger så. Sen blev det film. Först The gene generation och sen Ghost town. Jag rekommenderar gene generation fasiken, speciellt om man gillar synthmusik med tanke på att Combichrist spelas flera gånger under filmen ;)

Jaja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sånt.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0