Happiness

"Varje berättelse börjar med det första ordet"

Jisses, jag drömde att jag skrev världens längsta blogginlägg om vad lycka egentligen är. Och why not, jag kan ju lika gärna skriva om det nu när det ändå kom på tal.
Vad är lycka egentligen? Vänskap? Familj? Alkohol? Droger? Visserligen är ju inte droger något jag håller på med, men jag kan inte tänka mig att det är någon sorts lycka heller. Inte alkohol heller egentligen. Visst, man mår bra när man är full och slipper tänka, men in the long run så är det ju bara bra jävla dumt att man dricker så ofta som jag gör nu. Familj och vänskap, JA, där kan åtminstone jag finna lycka. Men vad är lycka egentligen?
En känsla man har i kroppen antar jag, precis som alla andra. Men hur kan man egentligen veta vad det betyder? Är lycka när det pirrar i hela kroppen när man träffar personen man är kär i? Eller vad handlar det om egentligen.. Åh, nu blev allting bara sådär rörigt i huvudet.

Vad är lycka för dig?

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0