Das doktor.

Sådärja, nu är man hemkommen från das doktor dådå. Fick kortison i knölen på handen som var någonting med nån vätska som man ska ha, bla bla bla. Jag fattade som vanligt ingenting, han gjorde en av sina "fantastiska" jämförelser och pratade om ballonger. Första gången pratade han om en djungel i mitt huvud, haha.
Jag borde nog verkligen börja plugga igen eller något så man lär sig vara lite mer allmänbildad. Jag sitter alltid som ett jävla frågetecken när han förklarar saker. Och idag kunde jag knappt hålla mig för skratt när han pratade om ballongen som var skrumpen, hah!
Jaja, nu ska jag ringa Ciss och lite sånt därnt.

Puss!



Det var nog ungefär sådär jag såg ut hos farbror doktorn.

TYCK TILL
Postat av: jake the snake

jag drömde om dig inatt.

du var pussig!^^

2009-02-19 @ 09:25:43

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0