Brist på liv...


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
haha, nej xD
2. Har du sett din bästa vän gråta?
jaaa!
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
inte fan vet jag, det var ju typ hundra år sen.
4. Vad åt du senast?
cashew nötter <3
5. Har du fått någon komplimang idag?
aaaeh ^^
6. Har du varit med i en rättegång? 
näh
7. Är du polare med grannarna?
uschnej, varför skulle jag? bor ju ffs bara töntar och pensiönärer här O.o
8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska och finska
9. Vilka länder har du bott i?
men sverige?
10. Senaste piercingen? 
mellan tummen & pekfingret, aiiight! 
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
igår
12. Gay?
vadå om jag är gay eller vaaaa?
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
HAHAHA, minst typ tusen gånger O.o
14. Har du äggat någon? 
njaaae, vet inte O.o 
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? 
men nej, fyfan orka -.- 
16. suger det här? 
liiite, men tidsfördriv är bra! 
17. Har du varit på stranden? 
det finns många, så ja. typ. 
18. Har du haft en stalker?
näe, inte vad jag märkt iaf xD
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
mjaa, den enas iaf :P
20. Hur bra är din syn? 
den duger la 
21. Har du varit på ett party?
nää-äää, vadå? O____o
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
aldrig i livet :O
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? 
hah, jag skulle fråga vilken bror du menade xD 
24. Har du varit utomlands? 
mjaaaa fast jag räknar ju iofs inte österrike som utomlands O.o
25. Har du sett din bästa vän naken? 
HAHA, nej! 
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
för jag har varit på så jäääävla många liksom.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
jag går inte i skolan och jag slåss inte heller för den delen.
28. Var är dina syskon just nu? 
lillasyster sitter närgånget brevid, lillebror är i sitt rum och dom andra vette fan 
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
haha, den jag hade häromnatten när jag drömde att jag fick barn med V. Och ungen var feeett smart fast den bara var tre dagar gammal. Han satt i mitt knä och pratade om dr.bombay. sen helt plötsligt vare johanna som var "pappa" till barnet xD
31. Vilken tid gick du upp imorse?
typ.. lite innan nio tror jag det var
32. Vad ska du göra i helgen?
blir väl antagligen alkoholintag as usual!
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
det står: Nej, har Elias hemma :) skulle egentligen vara en ledig helg, men blev inte så nu. Pussi
34. När var du riktigt sjuk senast?
jag är ALLTID riktigt sjuk.
36. Vad finns i din bakficka?
jag har ingen bakficka ffs!
37. Har du färglinser?
nej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
öhm.. antingen satt jag här eller så försökte jag sova, minns inte.
39. Vad är det första du gör på morgonen?
pissar, kokar kaffe, tar morgonciggen, dricker kaffe + tar meds och läser VLT.
40. Vad ska du göra efter det här?
det undrar jag med!


TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0