Bla bla bla

Vilket namn står på ditt födelsebevis: Jenny Kristina Jonasson
Smeknamn: inget.
Civil status: hejhåhejhå, käääriZ ^^
Hårfärg: svart med snygga utväxten!
Favoritfärg: rosa&svart
Piericing: tunga & underläpp!
Tatuering: jooo, tre stycken
Nuvarande bostadsort: helgerna spenderas oftast i västerås, annars hos mamma i sura
Har du varit kär: men ja
Har du varit i några andra länder: finland, norge & österrike
Har du varit med om en bilkrasch: nepp
Kaffe eller glass: kaffe
Snuttefilt eller kramdjur: kramdjuuur, åhååå, gunnar <3
Lyckotal: vet inte, jag tvivlar på att siffror ger en tur.
Favoritfilm: den lilla sjöjungfrun :D
Bästa semestern: hmm.. bra fråga
Favoritmat: svårt att välja
Bästa veckodagen:  fredag & lördag
Senaste låt du lyssnat på: alpha blondy - peace in liberia
Tandkräm: colgate eller pepsodent, nåt sånt. orka bry sig.
Favorit TV-program: andra avenyyyyyyyn! <3<3
Favoritblommor: orkidéer!
Tycker inte om: människor överlag är fett dryga!
Sport att titta på: ishockey kan jag la kolla på, annars typ freestyle motocross
Snabbmatsrestaurang: burger king
Senaste sjukhusvistelse: har aldrig legat på sjukhus, coolt va? :D
Favoritdricka: cola eller öl!
Vem är du om 10 år: fortfarande jenny antar jag O.o
Vem fick du senast e-mail från: storasyster
Har du någonsin blivit dömd för något brott: icke
Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: oj.. jag vet fan inte :o
Vad gör du när du är uttråkad: spelar, läser, sover.
Fras/ord du använder för ofta: jag vet inte :S
Vän som bor längst från dig: vet inte
Vad retar du dig på: SOC!
Det bästa du vet: dom närmaste vännerna!
Favoritspel: WoW <3
Skostorlek: 38/39/40
Syskon: Jim, Ida, Mari, Sari, Jimmy & Per.
Favoritpålägg: ost tror jag la
Vilket är det vackraste ordet du vet: prutt, haha. men jag vet inte :s tillit kanske, det betyder ju en hel del så.
Bästa bok du läst: ingen aning
Är du internetberoende: mjooo, antar det.
Favoritdjur: mina bebbar <3
Favoritglass: vet inte
Din sämsta egenskap: tjurig, gnällig, slösaktig enligt min bror :o
Vilken är din bästa egenskap: jag är tuff!
Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: få ordning på livet.
Favoritgodis: åh, men massa!
Vilken person i hela världen skulle du vilja träffa: pappa <3
Vilken film såg du på bio senast: det minns jag fan inte ens.
Bästa sedda konserten: måste nog varit sabaton på das boot eller code 64 samtidigt ^^.
Bästa känslan: trygghet.
Om du var ett instrument, vad skulle du vara då: HAHA, näsflöjt xD
Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: att mina cigg är typ slut.
Vad är det vackraste som finns: äkta vänskap
Är du homo- eller bisexuell: Bi

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0