Sjukhusbesök, bah!

Jahapp, klockan tickar iväg och jag ska snart göra mitt första besök E N S A M på sjukhuset. Jag är verkligen helt jävla livrädd, men jag måste nog lära mig någon gång. Något nytt idag också dessutom, ännu mer läskigt!! Helt nya människor och jag måste göra det ensam. Bah bah bah!! Min värsta mardröm ungefär! Jag hade sån extrem lust att bara "råka" försova mig och skita i att gå dit, bara för att slippa göra det ensam. Men det är lika bra att ta tjuren vid hornen och få det gjort. Jag har ju som sagt en lååååång väg att gå för att bli "frisk". Och ja, det är nog första gången jag erkänner det såhär öppet också, hah. Stolt jag blir, eller inte!

Jaja, borsta tänderna nu då och sen kila iväg.

HJEEEEEELP! :(:(:(

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0