Love is in the air!

HÅÅÅHÅÅÅ, jag älskar vädret. Jag älskar läget. En kaffekopp, en cigarett och sol på balkongen, kan det bli mycket bättre än så? JODÅ! För jag ska få leka med favvokidsen idag! WIEWIE! Jag känner mig sådär busigt vårig idag på något sätt. Men det känns skönt. Vintern försvinner, våren kommer med nya möjligheter och alla dessa underbara vårkänslor.
Och så har jag varit både snäll och duktig idag och designat om storasysters blogg. Den blev fan snygg ju, bara för att det är jag som gjort den, haha ;)
Jag ser fram emot helgen sjukt mycket! 20årsfest och antagligen maskerad efter det, eftersom 20års kalaset skall dras vidare till krogen, och orka med det! Jag är fan skitsugen på glass idag också. Fett gott med nybryggt kaffe och glass, I SOLEEEEEEEN!!!

Jaja, nu ska jag väl dricka upp kaffet och börja kila hem till syster.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0