I'M FINALLY FREE!

Åh, underbara dag! Jag känner mig sjukt glad, och helt jävla fri! Äntligen är kapitlet helt över, och fan aldrig igen! Nu går jag vidare med mitt liv, för jag vet att jag förtjänar fan så mycket bättre än dig. Jävla barnrumpa :)
Men men, skit i det.Jag är fri, jag får göra vad fan jag vill och jag skiter totalt i dig. Det skulle ändå aldrig funka, lika bra det. Och Niklas har verkligen haft rätt hela tiden, jag var nog bara lite för dum för att lyssna på honom. Och jag var fan inte kär på riktigt heller, hah. Snacka om att blåsa sig själv.

UNDERBARA solen har börjat kika fram också, det gillar vi! Så det blir en liten promenad med lillasyster om ett tag och köpa glass och sitta och snacka skit. Måste ringa Maria också vad fan, det hade jag nästan helt glömt bort. Jisses. Mitt minne är verkligen på topp, hah.
Jaja, rökpaus i solskenet.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0