Hockey-nörden?

Ny dag, nya tag brukar man la säga. Även om vädret är sådär halvtråkigt idag faktiskt, men det går ju rykten om att det blir sjukt bra väder i helgen, det gillar vi. Och jag är sjukt sugen på öl och ishockey tittande på lördag eftersom både Sverige och Finland har sina premiär matcher i VM. Hejhej, jag heter Jenny och har blivit världens jävla nörd, haha. Jag vette sjutton vad som hänt med mig egentligen, jag som aldrig varit intresserad sådär av skiten förr, och nu helt plötsligt så.. ja.
Och nu är det exakt en vecka kvar tills vi åker och jag längtar ihjäääääääl mig på riktigt. Ska bli så jävla underbart bra att få komma bort ett par dagar och bara existera i fina fina Norrköping.
Jaja, nu ska jag fortsätta vänta på maten :D

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0