Happi birthday!

Oh lord, helt förstörd idag, och ska ändå orka festa idag. Haha, men vad fan, gäller väl att hålla igång medans man fortfarande är "ung" antar jag. Kan ju inte direkt dissa Emmas 18års dag liksom, speciella dagen innan man blir 20, hehu. Och det är verkligen heeeelt underbart väder ute, vilket gör en gladare än vad man kanske borde vara. Visserligen är ju livet rätt underbart just idag, öl, trevliga människor och fint väder. YAAY!

Och Niki är lätt bästa kocken på länge. Ytterst goda våfflor fick man till lunch idag, i love it. Lärde mig också något nytt för mig, ha smör och socker på våfflorna. Hah, fett gott vare tamefan, konstigt att man aldrig tänkt på det innan. Låter visserligen fett äckligt till att börja med, men det var det ju inte. Och hej, feting värda inlägget.
Nu ger jag upp och knäcker en bärs.

Puss!

OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE EMMA!! Du gör mig glad för att du finns i mitt liv. Jag älskar dig!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0